Skip to main content

Webbureau - læs dette FØR du skal vælge et (nyt) webbureau!

Michael Sønderup Nielsen - Joomla konsulent
Af Michael Sønderup Nielsen
Kategori: Joomla Hjemmesider
Opdateret 14. juni 2018

Vælg det rigtige Webbureau

Når du skal vælge et webbureau, står du i et dilemma – ikke kun i forhold til løsningen, kvaliteten og prisen på dét dit webbureau skal levere.

I virkeligheden står du i et dilemma mellem hvad der nødvendigt, og hvad der er belejligt for din virksomhed.

Dilemmaet omhandler dét, der er nødvendigt at gøre for at opnå resultaterne, du ønsker, og hvad der er … ja, mest belejligt for dig.

Det er her webbureaubranchen er svær at gennemskue.

For det lyder muligvis som en praktisk og oplagt løsning, at finde et fullservice webbureau, hvor du køber hele pakken – hjemmeside, webshop, webdesign, hosting, SEO, reklamer og så videre.

Det er belejligt, at alle dine online aktiviteter er samlet ét sted.

Men er det virkelig den bedste løsning?

Afhængig af et webbureau? Derfor er det farligt og risikabelt

De siger, de kan det hele …

Men hvis du ligger alle dine æg i en kurv, er der altid en risiko.

Du og din virksomhed bliver afhængig af kurven, også selvom kurven måske ikke er den bedste, eller kan levere det høje niveau, som du naturligvis forventer.

I værste tilfælde, kan du risikere at være bundet fast i en aftale med kurven i månedsvis – en dyr og omkostelig affære for middelmådige produkter.

Og hvad sker der hvis kurven, altså dit webbureau, lukker?

Så er der æggesalat for alle dine penge – et oprydningsarbejde der kan betyde, at du skal starte forfra.

Derfor skal du gøre det her

Hos Joomlakonsulenten ved jeg, at din hjemmeside eller webshop er værdifuld for din virksomheds resultater.

Derfor har jeg gjort det nemt, at gøre det nødvendige - til din fordel og sikkerhed.

Løsningen er simpel:

Ingen æg i samme kurv.

Det betyder, at når du arbejder med mig, samler jeg et team af mine bedste og selvstændige samarbejdspartnere til at løfte dit projekt.

Det kan være et SEO-SEM-bureau, konverteringsrådgivere, kommunikationsrådgivere, mediebureauer og andre, som du har brug for, og som jeg ved, altid leverer resultater.

Jeg samler præcis det team, der gør det nødvendige, fordi de er eksperter og specialister inden for hvert deres område.

Lad os nu sige, at SEO-bureauet lukker – så har du stadig mig til at sikre din hjemmeside.

Eller hvis dit mediebureau, hosting eller andre lukker – så har du stadig mig.

Jeg fungerer som bindeled og koordinatorer (med ansvaret for din hjemmeside) - mellem dig og de eksperter din virksomhed har brug for.

Selv hvis jeg skulle lukke, har du det fulde ejerskab af din hjemmeside, og samarbejdspartnerne fortsætter deres arbejde, som aftalt.

Det er din sikkerhed og den type uafhængighed, jeg mener, alle hjemmesideejere burde have.

Selvom jeg har mange ydelser og produkter der er ’in house’, har du stadig samme frihed til at vælge – uden bindinger til Joomlakonsulenten.

Det betyder også, at hvis du allerede samarbejder med andre bureauer, kan jeg stadig løse den opgave du har til mig.

Sådan har jeg gjort det nødvendige belejligt, uden at du løber en risiko eller skal stå med besværet for, at finde de rette til at løse opgaverne.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil vide mere.


Hjælp til Joomla?