Skip to main content

Tak-sidens Call to Action: Du er ikke færdig endnu!

Michael Sønderup Nielsen - Joomla konsulent
Af Michael Sønderup Nielsen
Kategori: Online Markedsføring
Opdateret 17. maj 2018

Tak-sidens Call to Action

Når de besøgende er signet up, er det en god ide at sige tak. Selvfølgelig af høflighed, men også fordi selve tak-siden er en oplagt mulighed for at give dem endnu mere værdi.

Det kan være et tilbud om at deltage i dit gratis webinar, få særlig guide, se din video, få dit mest læste blogindlæg tilsendt osv.

Uanset hvad det er, du tilbyder, skal det selvfølgelig give mening og have sammenhæng med det, de har signet sig op til.

Og ja, det kræver en ny Call to Action på tak-siden.

At have en Call to Action på tak-siden er endnu en mulighed for, at vise dem hvem du er, og hvad du kan tilbyde.

På den måde bruger du tak-siden som et redskab til at trække de besøgende endnu tættere på dig og din virksomhed.

Hvis du ikke har noget at tilbyde, kan du altid bruge tak-siden som en mulighed for at gentage dit billede af dig selv, mens du takker dem for deres sign up.

Øjenkontakt er altid godt.

Selvfølgelig skal du også gentage dit logo på tak-siden, for logoer skal vises så ofte som muligt.

Logoet er også det første de ser, når de åbner din mail.

Det er sådan, du skaber en fin visuel sammenhæng mellem sign up, tak-siden og mails fra dig.


Hjælp til Joomla?