Skip to main content

Call to Actions i de e-mails du sender til dine kunder

Michael Sønderup Nielsen - Joomla konsulent
Af Michael Sønderup Nielsen
Kategori: Online Markedsføring
Opdateret 12. maj 2018

Call to Actions i e-mails

Hvad sker der egentligt, når de besøgende har signet up til dit nyhedsbrev? Altså udover at de modtager din Freebie eller det, du har tilbudt dem, for at få de besøgendes mailadresse.

Så snart de har bekræftet ønsket om at være på din liste, har de også bekræftet, at de gerne vil høre fra dig.

Igen.

Det her din e-mailmarkedsføring skal starte.

De veldesignede e-mails

Veldesignede mails har billeder og farver, der giver et særligt udtryk, og som påvirker læserens indtryk af, hvem du er.

Designet giver det ekstra til både forståelsen og vores evne til at holde opmærksomheden, mens vi læser.

Jo mere vi læser, des bedre lærer vi dig at kende.

Jo bedre vi kender dig, des mere tillid får vi - og vi skal have tillid til dig før vi køber dit produkt.

Ja, det er mest kendt som ’The like, know and trust’-faktor.

Det er præcis dét, du kan skabe gennem dine mails.

Derfor er dine Call to Actions i dine e-mails vigtige!


Hjælp til Joomla?